Підстави для повернення та обміну товарів
Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первісного товарного вигляду, упаковки, його споживчих властивостей. Товари, які вже були у використанні (зі слідами монтажу) або з механічними пошкодженнями до повернення не приймаються.
Повернення Товару у разі виявлення недоліків, пов’язаних із невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця:
У разі якщо Товар передано Вам із частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право повідомити Продавця (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення та вимагати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених коштів. У цьому випадку Товар має бути повернений Продавцю із збереженням первісного товарного вигляду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.
Для повернення товару Вам необхідно надати документ, що підтверджує факт і умови його придбання.
Що необхідно зробити для повернення
Зв’язатися з офіційним сервісним центром заводу-виробника за такими контактами
Сайт: vents.ua
Телефон сервісного центру: + 38 044 401 62 90
при вимкненні світла можливі проблеми зі зв’язком, у такому разі використовуйте електронну адресу:
service@vents.com.ua |
Надсилання товару на ремонт за гарантією
Куди звертатися
Гарантійні зобов’язання несе завод-виробник, обладнання на гарантійний ремонт приймається за таким порядком.
Вам необхідно зв’язатися з офіційним сервісним центром заводу-виробника за такими контактами:
Сайт: vents.ua
Телефон сервісного центру: + 38 044 401 62 90
при вимкненні світла можливі проблеми зі зв’язком, у такому разі використовуйте електронну адресу:
service@vents.com.ua |