Повернення
Підстави для повернення та обміну товарів
Товар має бути повернений Продавцеві зі збереженням товарного вигляду, упаковки, його споживчих властивостей. Товари, які вже були використані (зі слідами монтажних робіт) або з механічними ушкодженнями до повернення не приймаються.
Повернення Товару, у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця :
У випадку якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця(не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і зажадати їх усунення.
Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В такому випадку Товар має бути повернений Продавцеві зі збереженням товарного виду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.
Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання у продавця.
Відправка товару на ремонт по гарантії
Куди звертатися
Для виконання ремонту в гарантійний період необхідно зробити наступне:
Гарантійні зобов'язання несе завод-виробник, устаткування на гарантійний ремонт приймається по наступному порядку.
1. Необхідно роздрукувати та заповнити бланк розміщений нижче
Бланк заяви
(у форматі doc, відкриється в новій вкладці для скачування)
2. Вказати усю необхідну інформацію.
Якщо немає можливості роздрукувати бланк, можна написати його у письмовій формі згідно з приведеним зразком.
3. Відправити посилку (товар і заява) перевізником Нова Пошта коштом одержувача за безготівковим розрахунком за такою адресою:
Адреса одержувача
Перевізник: Нова Пошта
Відділення №1, Київська обл. с. Свято-Петрівське
вул. Центральна, 140
Отримувач: ПрАТ «Вентиляційні системи»
ЄДРПОУ 30637114
Тел. 068-914-00-89
Обов'язково вказати оплата одержувачем за безготівковим розрахунком.
Телефон сервісного центру : + 38 044 401 62 90