Повернення

Пакування
1Акуратно упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації(товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
Комплектація
2Прикласти заяву на повернення та копію документів
Нова пошта
3Вислати посилку Новою поштою
Подзвонити
4Після відправки посилки, оповістите нас, будь ласка про це, передзвонивши нашими телефонами

Підстави для повернення та обміну товарів

Товар має бути повернений Продавцеві зі збереженням товарного вигляду, упаковки, його споживчих властивостей. Товари, які вже були використані (зі слідами монтажних робіт) або з механічними ушкодженнями до повернення не приймаються.

2 тижні на повернення
У законодавстві України вказані дві причини, по яких покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару :
1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості
2. Якщо товар повністю відповідає усім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця

БракПовернення Товару, у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця :

У випадку якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця(не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і зажадати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В такому випадку Товар має бути повернений Продавцеві зі збереженням товарного виду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання у продавця.


Прапорець

Бланк заяви на повернення товарів

(формат pdf, відкриється в цій вкладці)

Бланк

 

Заява заповнюється і вирушає разом з товаром.

До заяви прикладаються:

  • копія паспорта
  • копія ІПН
  • копія товарного чека, чека Нової Пошти (при оплаті в відділенні)

Відправка товару на ремонт по гарантії

Куди звертатися

Для виконання ремонту в гарантійний період необхідно зробити наступне:

Гарантійні зобов'язання несе завод-виробник, устаткування на гарантійний ремонт приймається по наступному порядку.

1. Необхідно роздрукувати та заповнити бланк розміщений нижче

Бланк заяви

(у форматі doc, відкриється в новій вкладці для скачування)

Бланк на гарантію Вентс

2. Вказати усю необхідну інформацію.

Якщо немає можливості роздрукувати бланк, можна написати його у письмовій формі згідно з приведеним зразком.

3. Відправити посилку (товар і заява) перевізником Нова Пошта коштом одержувача за безготівковим розрахунком за такою адресою:

Адреса одержувача

Перевізник: Нова Пошта

Відділення №1, Київська обл. с. Свято-Петрівське

вул. Центральна, 140

Отримувач: ПрАТ «Вентиляційні системи»

ЄДРПОУ 30637114

Тел. 068-914-00-89

Обов'язково вказати оплата одержувачем за безготівковим розрахунком.

 

Телефон сервісного центру : + 38 044 401 62 90