Повернення

1Акуратно упакувати товар в оригінальну упаковку в повній комплектації(товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).
2Прикласти заяву на повернення та копію документів
3Вислати посилку Новою поштою
4Після відправки посилки, оповістите нас будь ласка про це, передзвонивши по наших телефонах

Підстави для повернення і обміну товарів

Товар має бути повернений Продавцеві зі збереженням товарного вигляду, упаковки, його споживчих властивостей. Товари, які вже були використані (зі слідами монтажних робіт) або з механічними ушкодженнями до повернення не приймаються.

У законодавстві України вказані дві причини, по яких покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару :
1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості
2. Якщо товар повністю відповідає усім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця

Повернення Товару, у разі виявлення недоліків, пов'язаних з невідповідністю умовам Замовлення, що виникли з вини Продавця :

У випадку якщо Товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов Замовлення з вини Продавця, що стосуються асортименту, комплектності, кількості Товару, Ви маєте право сповістити Продавця(не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і зажадати їх усунення.

Також Ви маєте право на відмову від товару і повернення сплачених грошових коштів. В даному випадку Товар має бути повернений Продавцеві зі збереженням товарного виду, його споживчих властивостей, пломб, фабричних ярликів.

Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання у продавця.


Бланк заяви на повернення товарів

(формат pdf, відкриється в цій вкладці)

Бланк

 

Заява заповнюється і вирушає разом з товаром.

До заяви прикладаються:

  • копія паспорта
  • копія ІПН
  • копія товарного чека, чека Нової Пошти (при оплаті в відділенні)
 

Відправка товару на ремонт по гарантії

Куди звертатися

Для виконання ремонту в гарантійний період необхідно зробити наступне:

Гарантійні зобов'язання несе завод-виробник, устаткування на гарантійний ремонт приймається по наступному порядку.

1. Необхідно роздрукувати і заповнити бланк розміщений нижче

Бланк заяви

(у форматі doc, відкриється в новій вкладці для скачування)

Бланк на гарантію Вентс

2. Вказати усю необхідну інформацію.

Якщо немає можливості роздрукувати бланк, можна написати його у письмовій формі згідно з приведеним зразком.

3. Відправити посилку (товар і заява) перевізником Нова Пошта коштом одержувача за безготівковим розрахунком за такою адресою:

Адреса одержувача

Перевізник: Нова Пошта

Відділення №1, Київська обл. с. Свято-Петрівське

вул. Центральна, 140

Отримувач: ПрАТ «Вентиляційні системи»

ЄДРПОУ 30637114

Тел. 068-914-00-89

Обов'язково вказати оплата одержувачем за безготівковим розрахунком.

 

Телефон сервісного центру : + 38 044 401 62 90